قوانین و شرایط استفاده از محصولات فروشگاه عطاری بهرام

 

قوانین و مقررات برای استفاده از محصولات عطاری بهرامی وضع شده است که در این پست به بررسی آنها می پردازیم.

 

محصولات ترکیبی و پلمپ شده توسط سازنده

برخی از محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی عطاری بهرامی، به صورت پلمپ شده از تامین کننده دریافت شده و برای مشتریان ارسال می شود. فروشگاه اینترنتی عطاری بهرامی در قبال عوارض ناشی از این محصولات هیچگونه مسئولیتی ندارد.

 

مصرف خود سرانه

خریدار محصولات متعهد می شود محصولاتی را خریداری کند که توسط پزشک تجویز شده باشند و از مصرف خود سرانه محصولات بپرهیزد. در صورت هر گونه مشکل و به وجود امدن عوارض برای خریدار، مسئولیت آن بد عهده خریدار می باشد.

 

خواص درمانی محصولات

فروشگاه اینترنتی عطاری بهرامی بیان می دارد در قسمت توضیحات محصول، خواص درمانی ادعا شده توسط تولیدکننده محصولات را بیان داشته و عطاری بهرامی هیچگونه از این خواص ها را به صورت 100 درصدی تایید شده و اثبات شده نمی داند و فروشگاه اینترنتی عطاری بهرامی صرفا منعکس کننده خواص بیان شده توسط سازنده می باشد.

 

ایرادات محصولات و بازگشت سفارشات

در صورتی که محصول دریافت شده دارای ایراداتی باشد که پس از گشایش بسته محصول مشخص شود. یا اینکه مشتری به هر دلیلی از محصول رضایت نداشته باشد، می‌تواند سفارش خود را ظرف یک هفته روز به فروشگاه عطاری بهرامی برگرداند. شایان ذکر است وجه سفارشات در اولین فرصت به حساب وی بازگردانده خواهد شد.

 

تأمین محصولات

تمامی محصولات این فروشگاه، از معتبرترین شرکت های تولید کننده محصولات گیاهی و عطاری، تامین می شود. تیم تأمین فروشگاه عطاری بهرامی تلاش زیادی در زمینه تأمین و ارتباط با تأمین‌کنندگان معتبر انجام می‌دهد.
فروشگاه اینترنتی عطاری بهرامی، تجویزکننده نبوده و صرفا به عنوان فروشنده محصولات تلقی می شود.